Zašto pisati poslovni blog?

Zašto pisati poslovni blog?

Blog predstavlja sadržaj kojim upotpunjujete Vašu internet stranicu. Osim što predstavlja riječi na ekranu, blog je novi izvor prometa prema Vašoj stranici, ali i trag ka ostvarenju novih prodaja i novih suradnji te gradnja pozitivnog imena tvrtke.

U našem prijašnjem blog članku o razlozima za imanje web stranice spominjali smo da je poslovni blog način za izgradnju online autoriteta u svojoj industriji. Međutim što je točno blog i jeli on samo način za izgradnju autoriteta ili ima još razloga zašto pisati poslovni blog otkrit ćemo u nastavku.

I onda, što je blog? Blog je vrsta izražavanja, sadržaj koji nadopunjava Vašu internet stranicu. Kako bi bili stručni prilikom definiranja pojma, točnu definiciju možemo pronaći na Wikipediji.

"Mrežni dnevnik, dnevak ili blog (anglizam, duži naziv weblog) je oblik objavljivanja informacija na internetu (web-u) te sadrži prvenstveno periodičke članke u obrnutom vremenskom slijedu - najnoviji članci nalaze se na vrhu stranice."

Blog predstavlja tekstualni sadržaj usko vezan uz Vašu industriju


Sama definicija zvuči dosadno i nejasno, ali blog predstavlja tekstualne članke koje pišete na internet stranici, a vezani su uz poslovanje, odnosno industriju u kojoj je Vaše poduzeće. Vjerojatno se pitate isplati li se pisanje bloga i koji su razlozi te postoji li koristi. Samo je jedan točan odgovor, a on glasi - DA! Što dobivate pisanjem bloga? Saznajte u nastavku.

Pisanjem bloga dobivate novi izvor prometa prema internet stranici

U jednom od naših prošlih blog članaka pisali smo o usporedbi dva glavna izvora prometa prema stranici. Jedan od njih je bila i SEO optimizacija. Ukratko, dovođenje posjetitelja na internet stranicu zahvaljujući SEO optimizaciji funkcionira tako da korisnici ukucaju određene ključne riječi u internet tražilicu te se kvalitetno optimizirane stranice prikazuju pri vrhu rezultata pretraživanja. Na temelju rezultata korisnici biraju koju stranicu žele posjetiti. Ako analiziramo prosječnu internet stranicu ona obično sadrži naslovnu stranicu, galeriju fotografija, stranicu s informacijama o poduzeću "O nama" i stranicu s kontakt podacima.

Prosječna internet stranica sadrži premali broj stranica koje se indeksiraju

Realna činjenica je da nema previše prostora za kvalitetne rezultate, odnosno mal je broj stranica koje mogu biti indeksirane i pronađene prilikom pretraživanja internet tražilica. S druge strane, redovnim pisanjem blog članaka stvarate veći broj indeksiranih stranica i tako veće šanse da Vas pronađu ciljani korisnici. Ako Vas zanimaju brojke, prema istraživanju objavljenom na Hubspot platformi, poduzeća koja objavljuju blog članke 16 do 20 puta mjesečno ostvaruju preko dva puta veći promet za razliku od poduzeća koja objavljuju članke manje od četiri puta mjesečno. Stoga se nameće logičan zaključak, a on je da pisanjem blog članaka dobivate novi izvor prometa prema internet stranici, a pozitivna je činjenica da ste novi promet dobili besplatno, naravno uz uloženo vrijeme.

Blog je izvrstan za gradnju autoriteta u industriji

Kao što smo već spominjali, blogom gradite online autoritet. Što to znači i kako to steći? Kada postignete online autoritet znači da imate veliku šansu pozicionirati se kao tržišni lider. Vaša konkurencija ulaže iste ili veće napore kao i Vi kako bi Vam preuzeli dio tržišnog kolača. Međutim, pisanjem blog članaka imate veliku šansu prestići Vašu konkurenciju. Redovnim pisanjem bloga imate mogućnost predstaviti kupcima što znate napraviti i na koji način to radite.

Pisanjem bloga se istaknite među konkurencijom i pokažite što znate

Također redovnim objavljivanjem bloga obvezni ste pratiti promjene na tržištu kako bi bili u korak s razvojem unutar Vaše industrije. Dodatna prednost redovnog pisanja jest i način komunikacije prema krajnjem korisniku, odnosno kupcu. Shvaćate kako kupac razmišlja te tako "brusite" svoje komunikacijske vještine za razgovor i prodaju uživo.

Kada zbrojite predstavljanje onoga što i kako radite, praćenje trendova i poboljšanje komunikacije prema kupcima dobivate status autoriteta i gradite svoj put ka tržišnom lideru.

Pisanjem bloga stvarate potencijalne kupce

Iskoristili ste prednost pisanja blog članaka, Google Vašu stranicu indeksira, a korisnici dolaze na Vašu internet stranicu. Na stranici pronalaze autoritativan i relevantan sadržaj te je na redu da se izvrši određena konverzija pomoću koje možete stvoriti potencijalne kupce. Potencijalni kupci stvaraju se pomoću poziva na akciju, odnosno CTA (Call To Action) gumba. Što to točno znači? Korisnici čitaju određeni sadržaj na Vašem blogu te mu ponudite određenu dodatnu vrijednost poput besplatne e-knjige, webinara ili prezentacije za čije preuzimanje moraju ostaviti podatke. Na taj način omogućena Vam je daljnja komunikacija s osobama koje su pokazale velik interes prema sadržaju koji producirate i proizvodima ili uslugama koje nudite.

Posebnim ponudama stvorite potencijalne kupce s kojima možete kasnije vršiti daljnju komunikaciju

Također posjetom na Vašu stranicu posjetitelji postaju dio ciljane grupe korisnika za remarketing kojima će se nuditi Vaši proizvodi i usluge naknadnim reklamiranjem i oglašavanjem. Osim što posjetitelji mogu postati potencijalni kupci, na kraju svakog članka stavite poziv na akciju koji je jači i poziva korisnika na korištenje Vaše usluge ili proizvoda. Pojmovi kao što su poziv na akciju i remarketing pripadaju dijelu prodajnog procesa o kojemu ćemo pisati uskoro te Vam prikazati određene taktike kako da od posjetitelja ostvarite potencijalnog kupca, a na kraju izvršite i samu prodaju.

Neovisno u kojem ste stadiju poslovanja i koliko dugo poslujete, pisanje bloga može uvelike povećati Vašu prodaju. Vjerojatno Vam je misao na umu tko ima vremena i za izradu web stranice i pisanje bloga i tko će to sve raditi i platiti. Međutim, ako analizirate omjer uloženog i dobivenog shvatit ćete da rezultati govore sami za sebe, odnosno da će Vam i internet stranica, a i blog članci uvelike povećati prodaju i vrijednost tvrtkinog imena. Ukoliko Vam je potrebna pomoć za pisanje bloga slobodno nas kontaktirajte!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!